Dikatakan Lapar Perhatian, Syed Saddiq Dikec4m Makan Bekal Di Parlimen

Beberapa keping gambar Ahli Parlimen Muar, YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman sedang makan bekalannya dalam Dewan Rakyat ketika prosiding sedang berjalan telah meraih perhatian para pengguna media sosial.
Gambar-gambar yang tersebar di media sosial pada hari ini memaparkan, Syed Saddiq dengan santai mengunyah bekalan makanan  sambil menaip di komputernya di tempat duduknya.

“Lapat atau lapar perhatian?”

Sudah tentunya, tindakan YB muda ini meraih kec4man yang tidak berpuas hati dengan perlakuannya berkenaan. Bahkan, ada yang mempersoalankan adakah tindakannya itu tidak melanggar undang-undang di dalam Dewan Rakyat.

Tolonglah bersangka baik!

Tindakan individu berkenaan mengec4m tindakan YB Syed Saddiq telah mencetvskan pelbagai pandangan dalam kalangan pengguna Twitter.
Kebanyakan mereka berhadap individu berkenaan memahami situasi yang mel4nda Syed Saddiq kerana agak sibuk menguruskan permasalahan banjir di Muar.

“Sembang macam tak pernah makan dalam kelas…”

Makan je pun, besar sangat ke salah dia?

Kebanyakan pengguna media sosial mengambil kesempatan untuk menjelaskan situasi yang dihadapi Syed Saddiq. YB berkenaan mungkin tidak sempat untuk menjamah makanan kerana padat dengan pelbagai tugasan.
 Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!